لوور آلومینیومی دوکی

لوور آلومینیومی دوکی ساختمان

لوور آلومینیومی دوکی

لوور آلومینیومی دوکی چیست؟ قیمت ، خرید و فروش و نصب و نصاب لور آلومینیومی دوکی ساختمان ، شرکت خدمات لوور آلومینیومی دوکی در تهران و کرج ، هزینه نصب لوور آلومینیومی دوکی ،بهترین کیفیت تولید کننده و ساخت و سازنده لوور آلومینیومی ، سایه بان و (سایبان) نورگیر آلومینیومی ساختمانی (سازه) ، نقش لوور آلومینیومی دوکی در طراحی نمای ساختمان

لوور آلومینیومی دوکی

لوور آلومینیومی دوکی یکی از جدیدترین و به روز ترین نسل نورگیر و سایه بان می باشد که به تازگی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

طراحان از لوور آلومینیومی دوکی جهت طراحی نما بسیار استفاده و از این لوورها در طراحی نما هم توصیه می‌کنند . در سیستم لوور آلومینیومی دوکی با استفاده از تیغه هایی که در آن تعبیه شده و با سطحی که به شکل دوک است ، نمای با ظرافت و زیبا اجرا می شود .

یکی از مهمترین ویژگی لوورهای آلومینیومی دوکی تغییر زاویه تیغه های لوور می باشد که همین تغییر زاویه باعث تنظیم نور عبوری از آن می باشد . قطر لوورهای آلومینیومی دوکی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر می باشد و تا حداکثر ۷۰ الی ۸۰ درصد از تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری می‌کند و در نهایت در مصرف بهینه سازی انرژی در ساختمان سهم بسزایی دارد ( کاهش ۳۰ درصد مصرف انرژی).

یکی از اتصالات که به لوور آلومینیومی دوکی وصل میشود خورشیدی نام دارد و باعث تغییر زاویه لوور می شود. با استفاده از آن می توان درجه و میزان نور خورشید را کنترل کرد. قطعه دیگر منقاری نام دارد که در واقع نگهدارنده قطعه اصلی می باشد در واقع از یک طرف لوور و از طرف دیگر به قطعه خورشیدی سوار می شود و کلیت نما و منظره لوور را میسازد.

لوور آلومینیومی دوکی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شود . نوع ثابت در واقع نوعی ساده و پر مصرفی باشد ولی نوع متحرک کمی پیچیده است و می‌توان آن را با ریموت کنترل کرد.


جدیدترین مطالب :



مدیریت