سقف اسکای لایت چیست ؟

سقف اسکای لایت چیست ؟

سقف اسکای لایت شیشه ای چیست؟ مزایا و معایب سقف اسکای لایت ، ورود نور و انرژی از طریق سقف اسکای لایت به منزل و محل کار ، سقف اسکای لایت در مراکز خرید ، فروشگاه ها ، مدارس ، دانشگاه ها ، ادارات ، مراکز تفریحی گردشگری ، هتل ها ، منزل ، خانه های ویلایی، شرکت نصب و نصاب سقف اسکای لایت در تهران و کرج ، نحوه نصب سقف اسکای لایت ، طراحی سقف اسکای لایت

سقف اسکای لایت چیست؟

اسکای لایت هم مانند پنجره قسمتی جدا نشدنی از یک ساختمان ، خانه و دفتر کار است که بر روی سقف قرار می‌گیرد تا بتوانیم با دنیای اطراف در ارتباط باشیم . سقف اسکای لایت این امکان را می دهد تا بتوانیم آنچه که در اطراف ماست بببینیم. اسکای لایت باعث میشود که در طول روز از انرژی های بیرون محیط دریافت بسزایی داشته باشیم .چون باعث ورود نور طبیعی خورشید به داخل محیط می‌گردد.

در فصل زمستان میتوان از انرژی و گرما استفاده کرد. نور طبیعی وارد شده به محیط علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث شادابی و نشاط افراد میشود .

سقف اسکای لایت با کمی شیب به دیوار و یا نزدیک به سقف به صورت افقی به عنوان یک پنجره سقفی که به آن اصطلاحا سقف اسکای لایت می‌گویند.

سقف اسکای لایت متشکل از شیشه و قاب های هست که آسمان را به نمایش میدهد و دید آسمان را در تمام مدت شبانه و روز برای شما فراهم می‌کند.

سقف اسکای لایت به صورت دایره ، مستطیل ، بیضی و چند ضلعی با اشکالی شبیه به الماس ساخته میشود.

در اجرای سقف اسکای لایت باید حتما درزگیری آن به صورت درست انجام شود ، تا در زمان باران و برف به داخل ساختمان چکه نداشته باشد .

نحوه اتصال و قرار گیری پروفیل های آلومینیومی و اتصال آن به ساختمان با رعایت استانداردهای لازم انجام شود باعث می‌شود که هیچ خللی در مقاومت ساختمان وجود نخواهد آورد.

طرح های مختلف و متنوع اسکای لایت جلوه خاصی به ساختمان شما می‌دهد. برای اینکه بتوانید از یک سقف اسکای لایت مناسب استفاده کنید حتما از مشاوره نمای آترا استفاده کنید تا بتوانید منظره دل انگیز و جذاب را در محل کار یا خانه خود ایجاد کنید. هر چه این سازه استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد ارتباط شما را با منظره بیرون با فضای امنی ایجاد می‌شود.


جدیدترین مطالب :



مدیریت