قیمت فروش ورق کامپوزیت آلکوبست

قیمت فروش ورق کامپوزیت آلکوبست

قیمت فروش ورق کامپوزیت آلکوبست

ورق کامپوزیت آلکوبست،قیمت فروش ورق کامپوزیت آلکوبست،نمایندگی ورق کامپوزیت آلکوبست،تولید کننده ورق کامپوزیت آلکوبست در تهران و کرج،مرکز فروش ورق کامپوزیت آلکوبست،خرید و فروش ورق کامپوزیت آلکوبست، کارخانه تولید ورق کامپوزیت آلکوبست،شرکت ورق کامپوزیت آلکوبست،لیست قیمت ورق کامپوزیت آلکوبست

برای اطلاع از تعرفه قیمت ورق کامپوزیت آلکوبست،اطلاعات فنی وضخامت ، نمایندگی فروش آلومینیوم کامپوزیت پنل برند آلکوبست در تهران وکرج با ما در تماس باشید.

قیمت ورق باضخامت کل 4 میلی متروکویل آلومینیوم 0/4بارنگ پی وی دی اف عمومی برای نمای بیرونی هرمترمربع به دلیل نوسان قیمت لطفا تماس بگیرید.

شرکت آترا هم اکنون با در اختیار داشتن انباری مجهز با موجودی قابل توجه از ورق آلومینیوم کامپوزیت آلکوبست با بیش از 25 رنگ متنوع در ابعاد مختلف توانایی تامین به موقع نیازهای مشتریان محترم را دارد. ضمنا ورق آلومینیوم کامپوزیت آلکوبست دارای 15 سال بیمه ایران و 12 سال گارانتی معتبر می باشد.

خدمات طراحی و اجرای نمای کامپوزیت در کرج

مشاوره طراحی،تهیه و اجرای نمای کامپوزیت درتهران  و استان البرز،طراحی،تهیه و اجرای نماهای مدرن ساختمانی،کامپوزیت،چوب و فریم لس با قیمت مناسب و بدون واسطه توسط شرکت مهندسی آریا نمای آترا مجری نمای کامپوزیت در کرج با سالها سابقه موفق در زمینه اجرای نماهای مدرن ساختمانی در استان البرز

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و به کار گیری اصول زیبایی شناسی در ساخت و ساز، بیش از پیش شاهد این امر هستیم که سازندگان سعی دارند انعطاف بیشتری در خصوص سازگار نمودن نمای ظاهری سازه ها با سلایق استفاده کنندگان داشته باشند. در واقع با توجه به ساختار شهر و نوع پروژه از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و …. می توان از انواع متریال و مصالح مناسب برای بخشیدن جلوه های بصری چشم نواز به ساختمانها استفاده نمود. کامپوزیت یکی از انواع نماهای قابل استفاده برای ظاهر ساختمان و بخش بیرونی آن می باشد که در سالهای اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده است و هم چنین از نظر بینندگان آن سازه که مردم جامعه از قشر های مختلف هستند، مورد رضایت واقع شده است زیرا اولین بخش از هر سازه که به چشم بیننده می آید، بخش بیرونی و نمای ساختمان می باشد. به همین دلیل استفاده از کامپوزیت بسیار متداول شده است. توجه داشته باشید که با توجه به تغییر نیازها و نظرات، در هر دوره ی زمانی یک نوع از مصالح زیباسازی می تواند بیش از دیگران مورد استفاده قرار گیرد و هم چنین بعد از مدتی با نوع دیگری جایگزین شود اما برخی از متریال ها نیز وجود دارند که به لحاظ برخورداری از ویژگی هایی هم چون زیبایی، استحکام و  کیفیت در بازه های زمانی طولانی اصالت خود را حفظ کرده و هم چنان مورد مصرف قرار می گیرند.

مجری نمای کامپوزیت در کرج

شرکت مهندسی آریا نمای آترا به عنوان تامین کننده و مجری نمای composite با سالها سابقه اجرایی درخشان و موفق در این زمینه در خدمت متقاضیان بوده و آماده ی همکاری با پیمانکاران و فعالان در حوزه ی ساخت و ساز می باشد. همواره توانسته ایم با پیاده سازی پروژه های متعدد ساختمانی در قالب طراحی نما، اجرای نما و فروش انواع ورق های کامپوزیت رضایت مشتریان خود را به دست آوریم و این امر موجب افتخار ماست
در اجرای پروژه های خود رضایت مشتری را در راس قرار می دهیم و در کنار آن سعی داریم با رعایت استاندارد های مطرح در این زمینه، هنر زیبایی شناسی را با صنعت ساختمان سازی تلفیق نماییم. انتخاب و پیشنهاد متریال و نمای مناسب برای یک سازه نیازمند بررسی هایی است که توسط کادر طراحی ما مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس به وسیله ی کادر فنی و اجرایی پیاده سازی می شود. استفاده از نمای کامپوزیت نیز پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری و استفاده از آن ارزیابی و پیشنهاد داده می شود. در اجرای پروژه های خود همواره به شرایط محیطی و منطقه ای، نیاز سنجی مخاطبان، استحکام، زیبایی، نصب و نگهداری آسان و کم هزینه می اندیشیم تا بتوانیم بهترین خود را به متقاضیان ارزانی داریم. شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای کامپوزیت توسط ما را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان می باشد، مشاهده بنمایید. رزومه ی ما شامل دستاوردهای حاصل از تلاش چندین ساله و هم چنین متشکل از  بهترین اجراهای ما می باشد.

ویژگی های نمای کامپوزیت

از آنجایی که سعی داریم اطلاعاتی دقیق و بی نقص به شما ارائه دهیم، در ادامه به چند مورد از ویژگی ها و خصوصیت های این نوع متریال اشاره ای خواهیم داشت:

  • قابلیت استفاده برای بازسازی نماهای قدیمی به جدیدترین و مدرن ترین سبک
  • برخورداری از استحکام و مقاومت کافی در برابر فرسایش، زلزله، آتش سوزی و اشعه فرا بنفش
  • وزن سبک و انعطاف پذیری مناسب کامپوزیت آلومینیوم
  • بهره مندی از طیف متنوع رنگی به جهت ایجاد خلاقیت لازم  و سهولت در انتخاب توسط مشتری
  • دارای خاصیت آگوستیک وعایق صوتی
  • عایق حرارتی ( مقاومت در برابر تغییرات اب و هوایی، سرما و گرما )

تهیه و فروش ورق کامپوزیت در کرج

برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . انواع ورق های کامپوزیت از برندهای معتبر و معروف داخلی و خارجی در این زمینه، با تضمین کیفیت در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت. پس از انتخاب متریال از برند معتبر توسط مشتری، کارشناسان ما از ساختمان و سازه بازدید نموده و از این طریق سعی داریم که بهترین و مناسب ترین روش را از میان روشهای استاندارد زیر برای اجرای زیر سازی های لازم و نصب نمای کامپوزیت  به کار ببریم:

  •  یا روش ثابت  Fixing
  • روش ریلی  یاHanging
  • HL روش
  • روش فیکس ریلینگ

 تمامی خدمات ما توسط متخصصان مجرب و با تجربه در بازه ی زمانی تعیین شده پیاده سازی خواهد شد. شما در شهر کرج و یا هر نقطه ای از ایران که حضور داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده ی نمونه کارهای اجرای کامپوزیت و اطلاع از قیمت ها فقط کافی است با ما تماس حاصل نمایید


جدیدترین مطالب :



مدیریت