سقف اسکای لایت شیشه ای

شرکت نصب و نصاب سقف شیشه ای ساختمان - اسکای لایت

سقف اسکای لایت شیشه ای

سقف اسکای لایت شیشه ای چیست ؟ قیمت و هزینه و خرید و فروش شیشه های سقف ساختمان و سازه اسکای لایت ، شرکت مجری و اجرای سقف شیشه ای اسکای لایت ، نصب و نصاب سقف شیشه ای ساختمانی در تهران و کرج ، مرکز پخش شیشه های مخصوص سقف ساختمان

سقف اسکای لایت شیشه ای

در اسکای لایت به جای استفاده از مصالح همیشگی برای سقف ، از شیشه استفاده می شود. این نمای شیشه ای بیشتر برای سقف ساختمان استفاده می شود . سقف اسکای لایت از نظر ساختاری به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شود. در مکان‌هایی که احتیاج به عایق و درزگیری داشته باشد نوع ثابت بسیار کارآمد می باشد ، مثلاً برای راه پله ها و زیر شیروانی ولی اگر فضا نیاز به تهویه داشته باشد و جزء مکان های پر رطوبت باشد مثل حمام و آشپزخانه یا سرویس بهداشتی مدل متحرک با تهویه کاربرد دارد.

سقف اسکای لایت مانند پنجره برای ساختمان می باشد که در طول ر‌وز نقش بسزایی در تامین نور داخلی ساختمان به عهده دارد و همچنین عایقی مناسب برای گرمای محیط در فصل سرما می باشد و در کاهش اتلاف انرژی هم کمک می کند. در سقف اسکای لایت شیشه‌ای نورگیری از سقف بیشتر از نورگیری از دیوارها یا پنجره ها می باشد مثلاً زمانی که هوا ابری می باشد مقدار نور طبیعی سقف خیلی بیشتر از پنجره ها است.

سقف اسکای لایت شیشه‌ای علاوه بر بهره وری از نور در مقابل فشار باد هم مقاوم است و عایقی بسیار مناسب از نظر صوتی و حرارتی به حساب می آید. سقف اسکای لایت شیشه‌ای از نوع ثابت قابلیت باز و بسته شدن در آن موجود نمی باشد و مانند یک سقف معمولی در نمای ساختمان عمل می کند فقط با این تفاوت که از نور طبیعی میتوان استفاده کرد. سقف اسکای لایت شیشه‌ای باعث می شود که پروژه های شما خاص و لوکس انجام شود. استفاده از سقف اسکای لایت در انواع طرح ها و کاربردهای متنوع متداول است.

اگر میخواهید بهترین پروژه سقف اسکای لایت را در ساخت ساختمان تجاری داشته باشید اجازه دهید که محاسبه و طراحی‌های اولیه سقف اسکای لایت توسط مهندسین کارکشته انجام شود. در اجرای بهترین پروژه اسکای لایت تک تک مراحل زیر سازی تحت نظر کارشناسان قرار می گیرد.اسکای لایت امروزه در بسیاری از ساختمان های صنعتی و تجاری ، عمومی استفاده می شود.


جدیدترین مطالب :



مدیریت