طراح نمای برج مهراد مال

مرکز خرید مهراد در عظیمیه کرج

طراح نمای برج مهراد مال

پروژه برج مهراد

تهیه و اجرای شیشه فرم لس دوجداره لمینیت برنز و شفاف به متراژ 3000 متر و اجرای ورق کامپوزیت آلکوتکس واقع در کرج- عظیمیه با طراحی جناب آقای مرتضی کاظمی و کارفرما جناب آقای کاظمی با اجرای شرکت آریا نمای آترا در سال 97 الی 98 نمای سنگی و شیشه فریم لس سه لایه با ورق کامپوزیت رنگ مشکی برند آلکوتکس به ضخامت 0.3 به متراژ 1900 متر مربع است.

شیشه فریم لس جزو مصالح ساختمانی است که جذابیت فوق العاده بصری ای دارد و امروزه بیشتر از هر زمانی دیگر کاربرد دارد.  بهره وری انرژی ، شیشه فریم لس به علت اجازه ورود نور کامل به داخل ساختمان در مصرف برق بسیار صرفه جویی می شود و شما میتوانید از نور طبیعی به جای نور مصنوعی استفاده کنید. خلاف تصور عموم مردم، پیشرفت های فن آوری شیشه فریم لس کمک میکند تا گرمایش و سرمایش در ساختمان تنظیم شود.

  • مقاومت در برابر عناصر سخت هواشناسی:

شیشه فریم لس از سازه هایی هست که به طور کلی در مقابل سخت ترین عناصر آب و هوای مقاومت میکند.خواه در منطقه ای که آفتاب شدید ، باد یا باران مدام همراه باشد ، زندگی کنید.شیشه فریم لس بسیار زیاد از مصالح ساختمانی سنتی یکپارچگی و شکل ظاهری خود را حفظ میکند.

  • انعطاف پذیری با شفافیت:

تقریبا امروز میتوان شیشه را به هر شکلی قالب زد و بیشتر معماران امروزه از نمای شیشه برای ساختمان استفاده میکند.شیشه فریم لس این امکان را به معماران میدهد که خلاق باشند و بهترین عملکرد و زیبایی را برای نمای پروژه به همراه داشته باشد.اگرعوامل موثربر قیمت نمای شیشه فریم لس را بدانید میتوانید انتخاب بهتری در اجرا نمای و خرید شیشه فریم لس خود داشته باشید.نمای شیشه فریم لس از نظر قیمتی از درب و پنجره های معمولی بیشتر است.نمای شیشه فریم لس به خاطر خاصیت امنیت و نمای زیبا باعث شده که طرفداران زیادی جذب این سازه شوند در واقع شیشه فریم لس به قدری زیباست که قابل مقایسه با دیگر نماها نمیباشد.

شیشه فریم لس در ایران بسیار پر طرفدار بوده و اکثر برج ها ، مراکز تجاری و ساختمان های بلند تمایل به استفاده از نمای فریم لس دارند.ظرفیت بالای زیبایی و شیشه ای بودن نما باعث شده طراحان متخصص به خود را داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نمونه کارهای دیگر لطفا با مشاوران شرکت آریا نمای آترا در ارتباط باشید

نمای آترا همراه تیم مجرب و با مدیریت مهندس مهدی وفایی از مرحله طراحی پروژه شما تا مرحله اجرا در خدمت شماست.

برج مهراد مال کرج

مهراد مال- برج- شیشه فریم لس- برج مهراد- لمینیت- فریم لس- نمای لاکچری- کرج- عظیمیه- لاکچری دیزاین- کامپوزیت نما برج- کامپوزیت نما سنگ- کامپوزیت نما- دیزاین لاکچری- برج سازی- ورق کامپوزیت- نما ساختمان رومی- طراحی برج- طراح خاص اجراي نماي برج مهراد عظيميه مجري نماي برج مهراد اجراكننده شيشه لمينت برج مهراد


جدیدترین مطالب :



مدیریت